Hospodaření klubu v sezoně 2021/2022 negativně ovlivnily rostoucí ceny energií, které tvoří značnou část nákladů na provoz fotbalového stadionu. Sezona byla podle vedení finančně zabezpečena zejména díky příjmům z prodeje hráčů, které meziročně klesly o 1,7 milionu na 39,5 milionu korun.
Za reklamu a postoupení práv akciová společnost SK Sigma Olomouc v účetním roce 2021/2022 inkasovala 29,4 milionu korun, o 173.000 korun více než v roce předchozím. Ostatní výnosy společnosti klesly o 8,5 milionu korun na 18,6 milionu korun. Nižší byl například příjem od UEFA, což podle vedení klubu souviselo s aktuálním postavením Česka v evropském fotbalu.
Náklady klubu v účetním roce 2021/2022 klesly o 13,5 milionu korun na 98,9 milionu. Nejvyšší položku představovaly náklady na hráče, které se meziročně snížily o 2,7 milionu korun na 45,5 milionu korun.
V účetním roce 2020/2021 skončilo hospodaření fotbalové Sigmy ztrátou 13,38 milionu korun po čistém zisku 7,47 milionu korun v roce 2019/2020. Tržby prvoligového klubu tehdy meziročně klesly o 23,6 milionu korun na 99,1 milionu korun.
Klub se předloni kvůli pandemii koronaviru a následným nařízením vlády potýkal s minimálním výtěžkem ze vstupného. Pandemie nepříznivě poznamenala i reklamní příjmy. Klubu naopak vznikly náklady na testování hráčů a účastníků utkání, dezinfekci prostor stadionu a hráčského zázemí i na dodržování přísných hygienických předpisů například při cestování a ubytování hráčů.
Akciová společnost SK Sigma Olomouc má základní kapitál 273,5 milionu korun. Na konci loňského června měla ve svém účetnictví neuhrazenou ztrátu z předešlých let 106,5 milionu korun. Hlavním akcionářem fotbalového klubu je s podílem 77,07 procenta spolek SK Olomouc Sigma MŽ. Zbývajících 22,93 procenta akcií vlastní město.
Návrat k Berbrově systému by fotbal oživil. Jak rozhodnout nerozhodný duel? Prodloužením, penaltami?