eFotbal

Kdybychom se vrátili ke 30 kolům, nejspíš by to negativně ovlivnilo ekonomiku klubů, míní marketingový ředitel LFA

eFotbal
Kdybychom se vrátili ke 30 kolům, nejspíš by to negativně ovlivnilo ekonomiku klubů, míní marketingový ředitel LFA
Kdybychom se vrátili ke 30 kolům, nejspíš by to negativně ovlivnilo ekonomiku klubů, míní marketingový ředitel LFAFlashscore
Právě před vámi leží druhá část interview s obchodním a marketingovým ředitelem Ligové fotbalové asociace Danielem Hajným, který se v podcastu Livesport Daily mimo jiné rozpovídal i o spokojenosti ligových klubů s nadstavbou a také o tom, zda existuje šance, že by se daný formát v blízké budoucnosti mohl změnit...
Reklama
Reklama

"Nadstavba v Česku rozhodně své místo má. Liga je díky tomu víc vidět, fanoušci závěr sezony víc prožívají. Chápu, že tématem je prostřední skupina a tam je několik variant, jak s tím naložit. My si to zanalyzujeme, kluby si řeknou, jestli jim to dává smysl, a uvidíme. Kdybychom se ale vrátili ke třiceti kolům, nejspíš by to negativně ovlivnilo ekonomiku klubů," vysvětluje svůj pohled Daniel Hajný.

V rozhovoru padla zmínka i o tom, že v příštích sezonách by se fanoušci mohli daleko dříve dozvídat přesné termíny zápasů svých týmů. "Od nové sezony budeme s termíny daleko obratnější a lhůtu zveřejňování termínu chceme co nejvíc posunout. S novým televizním kontraktem od sezony 2024/2025 se to pak zlepší ještě víc, je pro nás zásadní, aby oznamování termínů bylo s velkým náskokem. Musí to být příznivější pro fanoušky," uvědomuje si Hajný.

V aktuální epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:

Jak důležitá je v klubech funkce SLO, člověka, který se stará o fanoušky?

Co Hajný říká na hashtag #SmrtNadstavbe?

Bude mít česká liga vlastní oficiální fantasy ligu?

Nový díl Livesport Daily najdete i na dalších oblíbených podcastových platformách – Apple Podcasts a Google Podcasts.

V pardubickém kádru stále zůstává i Vacek. O místo jedničky si to zřejmě rozdají Budínský s Kinským