eFotbal

Víme, že nemáme tisíce skalních příznivců, hlásí z Příbrami. Domácí návštěvnost ale za nízkou nepovažují

eFotbal
Víme, že nemáme tisíce skalních příznivců, hlásí z Příbrami. Domácí návštěvnost ale za nízkou nepovažují
Víme, že nemáme tisíce skalních příznivců, hlásí z Příbrami. Domácí návštěvnost ale za nízkou nepovažujíFlashscore
I když se Příbram, nad níž trenérsky bdí Karel Krejčí, Roman Bednář a Ladislav Maier, znovu pohybuje v nejužší druholigové špičce a po podzimu má stejně bodů jako třetí Táborsko, z návštěvnosti a diváckého zájmu rozhodně vyučovat nemůže.
Reklama
Reklama

V první polovině ročníku dorazilo přes 1000 diváků pouze jednou proti Spartě B a ve zbývajících sedmi kláních se počet fanoušků u Litavky pohyboval mezi 565 a 850 diváky.

Jak informoval marketingový a obchodní manažer středočeské značky Zdeněk Brož, jenž je zároveň i tiskovým mluvčím, pozitivní je fakt, že návštěvnost neklesla ani po změně termínu na páteční dny.

Nový čas vnímají zelenočerní jako příležitost, jak se ukázat fanouškům ještě před víkendem. "V pátek je dosah našeho druholigového klubu vyšší než v sobotu, kdy se hrají stovky zápasů v celé Evropě. Když se daří, tak je ticho, když s papírovým outsiderem ztratíme, tak si přečteme pěkně peprné reakce," napsal na fkpribram.cz.

Problém není ani v cenách lístků, které se dají pořídit za stejnu sumu již 20 let. Cena vstupenky je 100 korun, s tím, že permanentku na celou sezonu si vlze v Příbrami pořídit za 1000 korun. V obou případech jde o jednu z nejnižších cen v první i druhé lize a to ještě mají děti do 15 let vstupné zdarma.

Táborsko věří své mladé pušce. Svatek roste po boku Šašinky a Matouška a ČFL bude chtít vyměnit za F:NL

"Návštěvnost fanoušku na stadionu Na Litavce vnímáme jako stav odpovídající zájmu diváků o druholigovou soutěž. My ji nepovažujeme za nízkou z několika důvodů a i přesto děláme na tom, aby byl zájem rostoucí a věříme, že budeme úspěšní," prohlásil Brož.

Podle jeho slov je nutné přihlédnout také k tomu, že atraktivita soupeřů není taková, na jakou byli fanoušci z Příbrami a okolí zvyklí mnoho let. Týmy jako Sparta, Slavia, Plzeň a Baník měly přeci jen jinou váhu než Varnsdorf, Kroměříž či Prostějov. Sestupem do F:NL klub o příznivce přišel, to je fakt.

V klubu, jehož trikot oblékají i známá jména branže jako Tomáš Wágner, Josef Hušbauer, Václav Dudl nebo Jakub Nečas, chtějí primárně pracovat na spokojenosti stávajících fandů.

"Pracujeme s myšlenkou zábavných prvků nebo fanzóny. Vrátili jsme do hry přestávkové soutěže, do kterých se přihlašují návštěvníci online přímo na stadiónu. Fanouškům jsme po jednom ze zápasů nabídli také živou tiskovou konferenci pro diváky. Fanklub je pak zapojen do života klubu, exkurze či jiné akce chce klub trvale nabízet. Víme, že nemáme tisíce skalních příznivců, ovšem ti, co jsou s námi dnes, skalními jsou a my jim za to děkujeme. Za FK Příbram můžeme slíbit, že budeme náš program a spolupráci s fanoušky rozšiřovat, tak aby se na zápas k nám těšili ještě víc," doplnil představitel Příbrami.

© FK Příbram