Přes 700 milionů eur přiteklo do pokladny Paris Saint-Germain v důsledku příchodu argentinské ikony. Lionela Messiho. Uvádějí to informace španělského deníku El Economista, který ve svém textu z tohoto týdne analyzuje nárůst sponzoringu a zvýšenou aktivitu značek v celém klubu, což přináší značné příjmy, které do značné míry kompenzují náklady na podpis smlouvy s argentinskou superhvězdou. Messi přišel do PSG na dvouletý kontrakt před rokem z Barcelony jako volný hráč. Podle smlouvy v klubu si Messi za poslední rok v Paříži vydělá 40 milionů eur, přičemž v prvním roce smlouvy si vydělal 30 milionů eur.
Francouzský klub si naproti tomu po Messiho příchodu připsal významný nárůst příjmů díky smlouvám uzavřeným s několika značkami, jako jsou Dior, Gorillas, Crypto.com, PlayBetR, GOAT, Smart Good Thins, Volt, Big Cola, Sports Water a AutoHero. Marc Armstrong, obchodní ředitel PSG, k tomu El Economistě: "Poptávka vzrostla o 30 až 40 procent. Když se uskuteční některý z těchto přestupů, lidé si myslí, že se zaplatí prodejem dresů s jmenovkou, ale to není tak úplně pravda. Nemůžete jen tak vyrobit spoustu dresů navíc."
Stejný závěr potvrzuje i analýza společnosti Brand Finance jež v loňském roce nastínila, jaký finanční dopad má Messiho odchod z Camp Nou na finance Barcy a dokázala, že příjmy z prodeje dresů nehrají valnou roli. Barcelonských Messiho dresů s “10” se sice prodalo za 200 milionů eur ročně, Barca z těchto transakcí inkasuje pouze asi 30 milionů eur. Kluby mají s výrobci triček - v tomto případě se společností Nike - uzavřeny smlouvy, které jim z prodeje triček zaručují jen minimální zisk, obvykle mezi 10 a 15 procenty. Podobně se tak v Paříži hlavní benefity příchodu Messiho podle El Economisty realizuje jinak než skrze prodeje dresů, které v barvách PSG a s třicítkou na zádech fandy přijdou v rozmezí na 90 až 160 eur.