Celosvětově investovat do rozvoje sportu, médií a technologií plánuje podle byznysové agentury Bloomberg firma Play Time, kterou pro Lionela Messiho v posledních týdnech založili jeho poradci na západním pobřeží Spojených států, konkrétně v Mecce technologického byznysu San Franciscu, přirozeném centru podnikatelského clusteru známého jako Silicon Valley. “Jsem nadšený, že můžeme položit základy v Silicon Valley. A jsem nadšený, že Play Time bude spolupracovat s odvážnými podnikateli z celého světa," komentoval Lionel Messi své první podnikatelské kroky.
Podle zdrojů blízkých argentinskému útočníkovi se tak hráč Paris Saint-Germain pomalu začíná připravovat na život po fotbale, kde mimo jiné bude obhospodařovat své ve sportu získané jmění, které je odhadované na sumu přesahující 600 milionů dolarů. Klíčovou osobou v jeho podnikání by měl být podle Bloombergu americký podnikatel Razmig Hovaghimian, který v minulosti byl šéfem globálního obsahu v japonském Rakuten, skrz který (Rakuten v minulosti sponzoroval katalánský celek) se Messi a Hovaghimian seznámili v době jeho působení v Barceloně.
Messi tak podle všeho hodlá jít v budoucnu do jisté míry podobnou cestou jako další někdejší fotbalové ikony jako Angličan Beckham nebo Brazilec Ronaldo. Ten společně s bývalým pilotem F1 Emersonem Fittipaldim založil tým A1 Team Brazil a spoluvlastní též sportovní marketingovou firmu 9INE. Beckham zase spravuje skupinu Miami Beckham United Group, která drží významný podíl v 25. týmu americké MLS Inter Miami. Messi tak hodlá svou sportovní slávu využít v pofotbalovém životě na poli sportovního marketingu.