Logo Tisportu bude na nových sadách domácích i venkovních dresů umístěno hned pod majitelem a prémiovým sponzorem AGC.
"Velmi si vážíme toho, že se můžeme spojit s tak významnou českou společností, jakou Tipsport bezesporu je. Věříme, že tato spolupráce přinese mnoho úspěchů oběma stranám," nechal se slyšet ředitel sklářů Rudolf Řepka, s tím, že spolupráce nekončí ani s Bílinskou kyselkou.
"Velmi si ceníme nové spolupráce s Teplicemi, které jsou hlavním městem fotbalu v Ústeckém kraji a jsou historicky nedílnou součástí české prvoligové scény. Teplice v poslední sezoně zvládly zcela zásadní bitvu o setrvání v lize a teď bychom rádi i naší podporou přispěli k tomu, aby se klubu opět dařilo, chodil plný stadion a třeba se znovu povedlo mezi talentovanou mládeží objevit a připravit pro světový fotbal takovou hvězdu, jakou se později stal Edin Džeko," doplnil vedoucí sponzoringu Tipsportu Martin Ptáčník.
Zmíněné nové trikoty, které budou k dispozici ve třech variantách, dodala Puma. "Bílé stulpny mají pro domácí zápasy tradici už z minulých let, proto se k nim vracíme. Takzvaná žlutá ponorka nám na několika venkovních zápasech během jara přinesla štěstí, takže tuto kombinaci určitě opět využijeme," poodhalil ředitel teplického marketingu Martin Kovařík.
Jihlava ofenzivně opět nepřesvědčuje a sbírá jen prohry. Kameník a Vaculík se ohledně posílení neshodnou...Zdroj: fkteplice.cz