"Na venkovní zápas proti Frankfurtu dostal klub celkem 2 862 vstupenek. Ty byly následovně: Tribuna Sever (1120), Odbor přátel (550), Fanklub (150), hráči, zaměstnanci a partneři (342). Zbývajících 700 vstupenek bylo uvolněno do prodeje pro permanentkáře. Vzhledem k výše uvedeným počtům bylo bohužel jasné, že se v rámci prodeje mohlo dostat opravdu pouze na zlomek ze všech 11 500 permanentkářů," napsala Slavia na sociálních síti.
"Z toho důvodu se všem omlouváme, protože věříme, že pokud by takto transparentní zveřejnění čísel a objasnění situace ze strany klubu proběhlo již před spuštěním prodeje v článku k výjezdu, reakce fanoušků by byla odlišná," sypalo si vedení Slavie popel na hlavu.
Nejvíce se ozývali již zmínění platinoví permanentkáři, kteří nebyli zvýhodněni oproti ostatním za to, kolik korun na roční vstupenku na zápasy vynaloží.
"Nebyli chybně zahrnuti do přednostního prodeje právě na tento exponovaný zápas. V jejich počtu 2 289 by se sice nedostalo na všechny, ale jednalo by se pro ně o pravou výhodu za věrnost našemu klubu. Pro klub je nastalá situace velkým ponaučením. Budeme lépe a transparentněji komunikovat s fanoušky stav evropských výjezdů a vzhledem k rostoucímu zájmu o ně připravíme také systém distribuce vstupenek tak, aby zvýhodnil ty nejvěrnější," dodalo vedení Slavie.
Sešívaní vstoupili do Evropské ligy výhrou 2:0 v Razgradu a domácí remízou 1:1 s Ajaxem Amsterdam. Ve Frankfurtu na úvod soutěže už hrála Viktoria Plzeň, která v závěru zachránila remizu 3:3. Tehdy vycestovalo s Plzní 2000 fanoušků.