Světlo na konci tunelu by však mohl katalánské značce, jejíž trikoty byly až do roku 2006 sponzorsky neposkvrněny, ukázat nový hlavní partner v podobě ve Švédsku založené streamovací společnosti Spotify.
Pakliže by si obě strany plácly, kontrakt by měl běžet pro příští tři roky.
Do barcelonské kasy, do níž v letech 2017 - 2021 pumpoval prostředky Rakuten, by mohlo díky tomu připlout 237 milionů liber (necelých 7 miliard korun), což by s ohledem na její situaci nebylo k zahození.
Podle informací rádiové stanice RAC1 by se navíc od příštího soutěžního ročníku 2022/2023 přejmenoval také stadion na Spotify Camp Nou a logo nového sponzora by putovalo na dresy mužského i ženského týmu.
Po Unicefu, Qatar Airways a Rakuten tedy zřejmě čeká na šestadvacetinásobné šampiony LaLigy dohoda s pořadovým číslem 4.
Majitel Spotify Daniel EK mimochodem už v loňském roce uvažoval o koupi Arsenalu a londýnské straně nabízel 2 miliardy liber, nicméně Stan Kroenke klub z Emirates Stadium nakonec neprodal.
Dojde v létě ke spojení Zidana s Ronaldem? Oba dva by se měli sejít v…Zdroj: tn.nova.cz